Co to znaczy, że to jest outlet?
Outlet oznacza super jakość, najlepsze marki i świetną obsługę za rozsądne pieniądze. Są to przede wszystkim końcówki kolekcji i okulary z poprzednich sezonów, ale zawsze tylko i wyłącznie bezpośrednio od dystrybutorów marek luksusowych. U nasz znajdziesz najdziwniejsze sztuki z kolekcji, edycje specjalne, czy kultowe modele, dzięki czemu możesz wyglądać jak gwiazda z pierwszych stron gazet.
Dlaczego macie takie (niskie) ceny?
Bo jesteśmy najlepsi!:) A tak poważnie: bo to jest prawdziwy outlet.
Skąd pochodzą okulary, które można u was kupić?
Patrz punkt 1. A tak na marginesie, ponieważ okulary pochodzą tylko od dystrybutorów marek, zawsze jesteśmy pewni jakości i oryginalności produktów, które sprzedajemy.
Czy okulary, które sprzedajecie są używane?
Oczywiście, że nie! Nikt nie nosił ich przed Tobą, ale zapewne były wielokrotnie mierzone. Jeżeli mają jakieś minimalne ślady użytkowania - zawsze o tym wcześniej wiecie - i cena jest jeszcze niższa!
Czy mogę Wam oddać swoje mało używane okulary do odsprzedaży/ w komis?
Niestety nie Ale jeśli jesteś na etapie szukania pomysłu na biznes, to może właśnie to jest ten pomysł?
Czy te tańsze okulary, które sprzedajecie mają filtry UV?
No pewnie! Sprzedajemy tylko najlepsze okulary, które chronią Twoje oczy. Okulary wszystkich marek, które kupisz w Room Outlet mają wysokiej jakości filtry UVA i UVB, a w przypadku części modeli Oakley również UVC. Okulary przeciwsłoneczne Vogue, które u nas znajdziesz w znakomitej cenie, nie chronią przed promieniowaniem gorzej niż np. okulary Prada, za które zapłacisz trochę więcej.
Czy to prawda, że im wyższa kategoria filtra tym lepsza ochrona przed promieniowaniem UV?
Kategoria filtra (czyli oznaczenia na zauszniku np. 1N, 2N, 3N albo Cat.1, Cat.2, Cat.3) oznacza jedynie stopień przyciemnienia soczewek, czyli to ile światła przepuszczają. Okulary z trzecią kategorią filtra (3N, 3P, Cat.3) oznaczają po prostu bardzo ciemne szkła, przepuszczające niewiele światła. Okulary z niższą kategorią filtra (2N, 1N) chronią oczy przed promieniowaniem UV w tym samym stopniu, ale przepuszczają więcej światła - czyli podczas bardzo słonecznych dni może razić się słońce.
Co oznaczają oznaczenia na okularach: 3N/3P, na innych Cat.3/ Category 3?
To oznaczenie kategorii filtra - im wyższa wartość tym ciemniejsze szkła, w których słońce w nich mniej razi. Literka N oznacza normalną soczewkę, w odróżnieniu od literki P, która oznacza, że szkła w tych okularach mają dodatkowo polaryzację.
Od dłuższego czasu poszukuję u Was konkretnych okularów. Kiedy będą dostępne?
Niestety nie wiemy. Jako outlet otrzymujemy do sprzedaży pojedyncze modele, a bestsellery znikają bardzo szybko. Obowiązuje zasada „kto pierwszy ten lepszy”. Napisz do nas na adres biuro@roomoutlet.pl jakich okularów poszukujesz, a jeśli tylko wpadnie nam w oko coś podobnego – damy znać. Sprawdzimy też dla Ciebie, czy może aktualnie są dostępne w którymś z naszych stacjonarnych outletów. Możesz też zapisać się do newslettera, żeby automatycznie zostać powiadomionym, gdy dodamy do sklepu nowe modele.
Widziałem w innym miejscu ten sam model okularów w niższej cenie - dlaczego?
Nie wiemy! Przyjdź ponegocjuj! Wyślij maila na biuro@roomoutlet.pl z linkiem do tych okularów na stronie salonu optycznego, w którym znalazłeś je taniej, a zobaczymy co da się zrobić.
Czy to jest damski czy męski model?
O gustach sie nie dyskutuje, a my się nie wtrącamy:)
Czy w tą oprawkę mogę wstawić soczewki korekcyjne?
Większość okularów przeciwsłonecznych, które możesz kupić w Room Outlet, jest przystosowana do montażu soczewek korekcyjnych. Są z bardzo dobrej jakości materiałów, którym nie straszne są zabiegi w warsztacie u optyka. Sporo zależy jednak od Twojej indywidualnej wady wzroku i od kształtu frontu oraz wielkości soczewek w oprawkach, które Ci się podobają. Zamów model, który Ci się podoba i skonsultuj ze swoim optykiem. Jeśli uzna, że wybrane okulary nie są najlepszym rozwiązaniem - chętnie wymienimy dla Ciebie okulary na inne. Oczywiście możemy skonsultować to za Ciebie – podaj nam swoją wadę wzroku, a my jeszcze przed zakupem dowiemy się czy uda się spełnić Twoje marzenie.
Czy na okulary kupione u Was dostaję gwarancję?
Oczywiście. Zgodnie z polskim prawem masz dwa lata na reklamację każdego zakupionego towaru. Pod tym względem zakupy u nas niczym się nie różnią. Jeśli uważasz, że okulary miały wadę o której nie wiedziałeś w momencie zakupu - po prostu opowiadasz nam co się dzieje, pokazujesz okulary, a my staramy się, żebyś znów mógł cieszyć się fajnymi okularami.
Jakie uszkodzenia obejmuje gwarancja?
Wszystkie wady produktu, o których nie wiedziałeś w momencie zakupu i które nie były powodem obniżonej ceny. Jeśli uważasz, że Twoje okulary wykazują niepokojące objawy - po prostu do nas napisz. Opowiedz co się dzieje i jak to odczuwasz, a zawsze postaramy się znaleźć rozwiązanie.
Pamiętaj, że to co jest dobre dla Ciebie, nie zawsze jest dobre dla okularów. Nie zapraszaj okularów na krótką drzemkę – zostaw je w mniej wygodnym miejscu, niż na Twojej twarzy. Ogranicz okularom kontakt z Twoim ulubionym T-Shirtem, deską rozdzielczą, lakierem do włosów, a przede wszystkim z alkoholem. Są rzeczy, którymi lepiej się nie dzielić
Czy mogę zwrócić zakupione okulary?
Jasne! Niezależnie od powodu okulary możesz zwrócić w ciągu 14 dni. Formularz zwrotu znajdziesz tu: szop.roomoutlet.pl/formularz-zwrotu.
Czy mogę wymienić okulary na inne?
Oczywiście. W ciągu dwóch tygodni od zakupu w sklepie internetowym możesz dokonać wymiany na inny model okularów, dostępny u nas. Napisz do nas.